Friday, September 5, 2008

Naluri Lelaki

Adaptasi dairi pengganti diri, yang sememangnya aku maleh nak tulis sebab kesibukan dunia ni....So aku wujudkan blog ni sebab blogger ni banyak pengaruhnya. Sampaikan RP pun kena tangkap kira dasyat la blogger ni. Lagi 1 sebab member2 aku semua nyer dah ada blogger so aku pun ikut serta lah.

So hopefully blogger semua bleh kita share info ke or cerita2 menarik.

Naluri Lelaki di terima pakai sebab aku Lelaki waarrghhh3x.. boleh di definasikan sebagai laluan kehidupan seorang lelaki dan gambaran kepada Kerjayaku, Keluargaku, Kengkawanku, Kehidupanku, Kesusahanku, Kesenanganku, Kesedihanku, Kemarahanku dan banyak lagi 'Ke'..

Selamat Berkenalan To All Blogger & Selamat Melayari Blog Aku..

1 comments:

elynn said...

tahniah.. dh ada blog sendiri... cayok my dear.. :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | fantastic sams coupons