Thursday, October 16, 2008

Catatan Aidilfitri

Kesuntukan masa & jadual yang ketat aku sepanjang bulan ni menyebabkan aku tak dapat nak update blog.Hari ni pun aku skip training pemasangan blade server. Rentetan aktiviti aku coretkan untuk tatapan sahabat semua..
1 Syawal 1429 / 1 Okt 2008 ~ Raya @ Ipoh

Bersarapan ramai-ramai selepas solat sunat AidilFitri


Sessi bergambar & bermaaf-maafan dgn Abah & Mak


2 Syawal 1429 / 2 Okt 2008 ~ Raya @ Saudara-Mara House
3 Syawal 1429 / 3 Okt 2008 ~ Raya @ Penang Pulak...


OTW back to Pulau Pinang, Sapa tahu kat mana ni??hahhaa


2 comments:

Afrezal Karim said...

aku tau aku tau.. atas feri penang :D

.::::::::::Ajib::::::::::. said...

hahaha..butut-butut!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | fantastic sams coupons