Tuesday, September 15, 2009

Raya..Raya..Raya..

Kehangatan Aidilfitri sudah mula dirasai, tinggal beberapa hari sahaja menjelang 1 syawal. Tiap2 tahun kemeriahannya pasti terasa.. Cerita bab raya & bunga apa mmg x dapat nak dipisahkan! Bayangkan menjelang nak raya senyap sunyi jer..something yang x kena rasanyer! Tahun ni anak dah besar dah pandai nak minta main bunga api.. seronok tgk kawan-kawan main! Teringat zaman kanak-kanak dulu, minta abah beli bunga api..kali ni masa anak aku pulak minta bunga api dkt ayah dia..hehehe syok oo sekali sekala join keseronokan depa ni. Tapi kena tgk..jgn di biar jer...

4 comments:

Myself said...

mana gambar Ayahnye main bunga api.. :-p

ezzati said...

kitorg dh besar2 pn wajib men bunga api tiap tahun :)

Riezal aka Rezdrake said...

Oooohh ayah dia pun naik sama kaa.. cittt.. main jgn tak main.. isk payah sungguh nak cari mercun bola bomb tu.. neway.. Selamat menyambut Aidilfitri bersama keluarga tersayang.. aku mintak maaf ajib andai waktu sama2 kerja dulu aku terkutuk hang maki hang.. pau rokok hang tak habaq.. maafkan aku ajib.. nanti kawin aku hang mai laa insyallah dalam masa terdekat aku bakal singgah kubu kuat hangpa pi sua kad kawin ..insyallah

BPS said...

Ayahnya main mercun lain... By the way anda telah di tag

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | fantastic sams coupons