Thursday, September 3, 2009

Renovation..Enovate





Minggu ni kelam-kabut skit jadi nyer dgn keadaan opis yang tengah di renovation. Dah la bulan posa, mengangkat barang opis.. Pusat Komputer(tempat keje..usm) boleh kata fully renovate la, tp bilik aku pun terlibat la jugak..tukar kapet jer tp biasala angkut perabih semua.
Nak jalan masuk pun penuh rintangan, silap hari bulan bleh xcident ooo
Fuh..bayangkan bulan posa ni mengangkat barang-barang ni,cobaan...Nasib baik la apek2 & bangla kontrak tu ada tlg mengangkat.Kalau tidak tak tahu la posa hari ..hehehehe
Kerja-kerja penukaran kapet sedang dilakukan..Awas Lipas,Lipan!!Macam2 ada..sebab bangunan pusat komputer ni mmg dah lama(tgk gambar ekon dkt bawah ni).Macam2 cerita ada..

Renovate ni ok..cuma 1 jer nak komen, buat renovation soh staf pindah keluar tapi penempatan sementara tak disediakan..apa kexxxxxnya, kami nak merempat tang mana?Sabar2 bulan posa..

2 comments:

khuzaimi said...

Renovate ni ok..cuma 1 jer nak komen, buat renovation soh staf pindah keluar tapi penempatan sementara tak disediakan..apa kexxxxxnya, kami nak merempat tang mana?Sabar2 bulan posa..
----------------------------------

KG BUAH PALA

Riezal aka Rezdrake said...

wahh renovate lagi.. ni kat mana ajib..? PUKOM..? Banyak betul pembaharuan... takpa ajib... apa lagi.. pi buat penempatan kat kedai mamak laa. bawak laptop.. masuk kot blakang.. mana tau ada menu depa kasi.. :).

Ajib nanti amik laa progess renovate tu.. boleh aku tumpang melangut.. :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | fantastic sams coupons